Preguntes freqüents

En aquesta secció hem recollit les preguntes més freqüents que es reben als serveis d’atenció, així com les respostes. Esperem així poder resoldre tots els vostres dubtes.

Si no trobeu en aquesta pàgina la resposta a la vostra pregunta, no dubteu a comunicar amb nosaltres a través de les dades de contacte que apareixen al final d’aquesta pàgina.

La zona de check in al Congrés s’obrirà a les 9:15h. Per tal d’accelerar aquest procés, et recomanem que portis impresa la teva acreditació i, d’aquesta manera, només verificarem el teu codi d’accés electrònicament.

Per acreditar-te al congrés t’has de descarregar la nostra app, (Android Apple), registrar-te i descarregar-te el teu passi que pots imprimir.  De fet, et recomanem que la portis impresa per accelerar el procés d’entrada dels congressistes. A l’entrada només hauràs de recollir una bossa de benvinguda i el landyard perquè duguis la teva acreditació penjada.

No. Pots comprar el teu ticket d’accés a la zona del buffet a l’hora de registrar-te a la app. Aquest any te un preu simbòlic de 5€ que ens permetrà controlar els aforament de la sala. Si t’has oblidat de comprar-lo, un cop registrat, des de l’app, podràs seleccionar la pestanya ‘’Agenda’’ i allà buscar ‘’finger buffet, espai de confiança de Mitsubishi Electric’’, veuràs que et sortirà una opció que diu ‘’comprar entrada a la sessió’’, des d’aquí podràs obtenir el teu ticket per al dinar. Les inscripcions per al dinar es tancaran el dia 16 de Maig, a partir d’aquesta data no es podràs comprar mes tickets.

A l’stand de recepció del congrés tindrem una zona exclusivament dedicada a l’acreditació dels ponents, aquesta la trobareu degudament indicada i senyalitzada. Si vols estalviar-te temps, pots portar impresa la teva acreditació des de casa i allà ens encarregarem de donar-te el landyard del congrés per a que la puguis dur a sobre. Una vegada acreditat ens encarregarem d’indicar-te on està la sala, on realitzaràs la ponència i qui una persona de l’staff t’acompanyarà per resoldre els dubtes que puguis tenir.

A l’entrada del congrés hi trobaràs un stand on hauràs de dur preparat el teu codi QR per acreditar-te. En cas que vulguis accelerar aquest procés, et recomanem dur l’acreditació impresa.

L’acte de Cloenda del Congrés amb la Gemma Mengual està prevista a les 18:00h, a les 18:45h gaudirem d’una copa de cava i, a continuació, donarem per tancada la jornada.

Just davant de l’hotel AC Barcelona Fòrum es troba el centre comercial Diagonal, amb un parking privat de pagament, al qual disposaràs de 3 hores de pàrquing lliures.                                 

Si t’has oblidat de comprar-lo, un cop registrat, des de l’app, podràs seleccionar la pestanya ‘’Agenda’’ i allà buscar ‘’finger buffet, espai de confiança de Mitsubishi Electric’’, veuràs que et sortirà una opció que diu ‘’comprar entrada a la sessió’’, des d’aquí podràs obtenir el teu ticket per al dinar. Les inscripcions per al dinar es tancaran el dia 16 de Maig, a partir d’aquesta data no es podran comprar més tickets.

                  

Si. Les instal·lacions, les sales del ponències i la zona del buffet tenen una limitació d’aforament. Per la teva seguretat, controlarem els accessos a cada una de les àrees per protegir la salut de tots.

La normativa Covid actual no obliga a dur mascaretes en espais interiors. Tot i així recomanem l’ús de la mascareta, sobretot a aquelles persones que es trobin incloses en grups potencialment de risc davant de la Covid.

Business Safe: mesures de seguretat i higiene

Malgrat que, en l’actualitat, la llei no exigeix mesures específiques enfront del COVID-19, aquestes són les nostres recomanacions en matèria de salut i seguretat. Mesures actualitzades a 4 de maig de 2022, subjectes a canvis si les recomanacions de les autoritats sanitàries així ho indiquen. 

1.- Abans de l’esdeveniment:

  1. Registre i obtenció de l’acreditació exclusivament EN LÍNIA. PORTAL-A IMPRESA DE CASA i així agilitarem l’entrada a l’esdeveniment.
  2. Descarrega’t l’app del congrés en el teu mòbil per a accedir a tot el programa de conferències, activitats i informació general de l’esdeveniment.
  3. Formació específica de les mesures de seguretat i higiene per a tot el personal de l’organització.  

2.- Accessos, entrades i sortides:

  1. Recomanem l’ús de la mascareta durant la teva visita al recinte.
  2. A l’entrada s’obsequiarà als visitants amb una bossa de benvinguda en la qual hi haurà una mascareta.
  3. Dispensadors de gel hidroalcohòlics disponibles.

3.- En la zona expositiva:

  1. Control d’aforament permanentment segons normativa vigent de distanciament social.
  2. Notificacions via app sobre recomanacions i activitats.
  3. Dispensadors de gel hidroalcohòlics disponibles i distribuïts en tota l’àrea.
  4. Intercanvi de dades professionals a través de tecnologia contactless.
  5. Neteja i desinfecció de zones comunes permanent.
  6. Constant neteja i higienització de lavabos.

4.- Auditoris:

  1. Control d’aforaments segons capacitats de cada auditori.
  2. Estandardització de mesures de seguretat i higiene per a tots els ponents i tècnics dels auditoris.
  3. Formació específica de les mesures de seguretat i higiene per a tot el personal de l’organització.
  4. Consulta de l’agenda actualitzada i disponible en l’app oficial de l’esdeveniment.
  5. Dispensadors de gel hidroalcohòlics disponibles i distribuïts en tota l’àrea.
  6. Neteja i desinfecció de zones comunes permanent. 

5.- Servei de Restauració i Càtering:

  1. Menjars i begudes cuinades, elaborades i servides segons la normativa ICTE.
  2. Zones de taules adaptades a la normativa vigent de distanciament social.
  3. Instal·lació de purificadors d’aire d’alta eficàcia cedits per Mitsubishi com a mesura addicional al sistema de ventilació de la sala.