Ponent: María Lluisa Sánchez
Socia i administradora JSS Efficient Engineering

Descripció

1.- L'EFICIÈNCIA EN EL CONCEPTE EMPRESA DE SERVEIS

  • La rendibilitat i la grandària. Avantatges competitius. Qui som.
  • Rigorositat en el Benchmarking. Saber on estem.
  • Gestió econòmica intel·ligent. Controlar com anem.
  • Propòsit. Decidir cap a on anem.

2.- EFICIÈNCIA ECONÒMICA COM A SOSTENIBILITAT ON REPOSA EL PRESENT.

  • Optimitzant la PRODUCTIVITAT.
  • Compaginant EL BENESTAR DELS EQUIPS HUMANS.
  • Treballant en la GESTIÓ I MILLORA DE LA IMATGE DE MARCA.
  • Impulsant la millora contínua en la QUALITAT DEL SERVEI.
  • Fixant la coherència a través de la DIRECCIÓ ESTRATÈGICA I COMERCIAL.

3.- EFICIÈNCIA EN LA INNOVACIÓ COM A CREIXEMENT DEL FUTUR.

  • Fem un mapa del JOB TO BE DONE: Posar al client en el centre i analitzar el "Customer journey".
  • Responem a través del CANVI BASAT EN L'AUTOEXIGÈNCIA.
  • INNOVEM A L'OMBRA: La innovació es dóna on el radar no la capta, sense usar tècniques espectaculars consisteix a anar pessigant els procediments per a aconseguir diferències que acabessin sent significatives i asseguressin l'eficiència.

4.- EFICIÈNCIA A TRAVÉS DE LA MILLORA CONTÍNUA.

  • LAST PLANNER® SYSTEM. Planificació col.laborativa.
  • Eliminació de BUFFERS I COLLS D'AMPOLLA.
  • El concepte PULL de la producció.

5.- EFICIÈNCIA EN L'ADAPTACIÓ Al CANVI.

  • Mindset i valors AGILE: Metodologies; Scrum , Lego Serious Play , Kanban.
  • ALIANCES de desenvolupament.

“Una empresa són els grans projectes i els petits detalls”
Xavier Marcet President de la consultora Lead to Change